Деякі користувачі мобільного зв’язку «Київстар» зранку 3 лютого повідомили, що в мережі стався збій. За словами абонентів, вони не можуть зателефонувати або скористатись мобільнім інтернетом. При спробі зателефонувати автовідповідач повідомляє про брак коштів на рахунку (навіть якщо його поповнено). Перевірити баланс за номерами *110# та *111# при цьому неможливо.
У «Київстар» повідомляють клієнтам, що фахівці вже працюють над розв’язання проблем. Також обіцяли автоматично нарахувати компенсацію для абонентів, які зіткнулися з труднощами.
«Дійсно, зараз спостерігаються складнощі при здійсненні дзвінків. Дякую за інформацію, ми вже повідомили в технічний відділ, наші фахівці працюють над вирішенням питання, приношу вибачення за тимчасові незручності», — йдеться у Facebook-повідомленні компанії.
Зараз дійсно можуть виникати складності із вихідними дзвінками. Спеціалісти вже займаються виправленням. Я приношу вам вибачення за ці незручності .
— Kyivstar (@TwiyKyivstar) February 3, 2022
Також спостерігаються складнощі у роботі офіційного сайту мобільного оператора та застосунку «Мій Київстар».
UPD: о 10:51 оператор повідомив, що «приблизно від 10:30 ранку сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» знову працює».
Оновлено о 16:00: мобільний оператор уточнив, що збій у роботі був викликаний внутрішньою помилкою систем під час оновлення програмного забезпечення компанії. Кошти на рахунках абонентів, що були до моменту виникненням складнощів, залишилися у повному обсязі.
Минулого року масштабний збій у «Київстар» спостерігався на початку квітня. Три дні поспіль домашній інтернет та різні послуги оператора працювали нестабільно. Користувачам приходили сповіщення про блокування номеру та позапланове зняття місячної абонплати. У компанії пояснили це технічною помилкою, а абонентам обіцяли компенсувати кошти.
Оновлено: У Київстарі технічний збій — домашній інтернет та інші послуги працюють з перебоями третій день поспіль